Endringer i stabsteam

Ingrid Nielsen og Marita Torland tok over stafettpinnen som Ledere for minidisipler i vår. Begge som frivillig stab, hvor Ingrid hadde fast tid på kontoret og treftes med Marita på ettermiddag/kveld.

Ingrid kjente at denne lederrollen var midlertidig for hennes del og ønsket å gi den videre fra nyttår av. Vi vil takke Ingrid for tjenesten hun har gjort inn mot minidisipler og det har vært en fryd å ha henne med oss på kontoret!

Vi er veldig glade for å presentere Janne Kvitvær som ny Leder for minidisipler sammen med Marita. Janne og Marita blir begge frivillig stab og vi gleder oss til å samarbeide videre med dere. Velkommen i teamet Janne!

Vi er også veldig glad for å presentere Hilde i en ny stilling i Bedehuskirken. Hun vil fremdeles ha admin rollen som inneholder daglig drift og eventer, men i tillegg trer hun inn i en frivillig stabs rolle som Leder for barn og familie. Denne rollen inneholder ansvarsområder knyttet Oppdrift, ekteskap og bli-ett kurs, familiehuskirker, ressurser til hjemmet og å være ressurs for Marita og Janne inn mot Minidisipler.

Vi er veldig glad for å ha Hilde videre med i både kjente og litt nye oppgaver i stabsteamet!