Mannsweekend: En festhelg!

Mannsweekend hviler i noen rammer som gir rom for til Jesus. Fint å se fellesskap av kristne brødre som står sammen, deler ærlige liv, oppmuntrer, støtter og ber for hverandre.

Andreas Kjønndal fra KVS Lyngdal underviste dette året om å være ydmyk, farlig og kjærlig. Han ledet vei i praksisen om syndsbekjennelse og ærlighet som leder til ydmykhet. Videre pekte han på bønn, bibellesing, faste og givertjeneste som disipliner som gjør deg sterk og farlig. På søndagen avsluttet han med å poengtere at den eneste motivasjonen for de åndelige disiplinene, er Guds kjærlighet og godhet mot oss.

Bedehuskirken arrangerer Mannsweekend hvert år fordi vi ønsker å se menn som søker og adlyder Gud, menn som elsker, prioriterer og ber for sin ektefelle og sine barn, menn som er flittige på arbeidsplassen gjennom nøysomhet og Kristus likhet, menn som leder i menighetsfellesskapet og tar ansvar i samfunnet.

Vi gleder oss allerede til neste år. Sett av helgen 15. - 17. november 2024.