Å følge Jesus i en tid som denne

Webinaret kan følges her

Livet er plutselig snudd på hode, og den vanligste praksisene vi som tror har; nemlig å samles, lar seg ikke gjøre slik vi er vant til. Livet i etterfølgelse av Jesus er likevel ikke avsluttet, men det må se annerledes ut. Hvordan ser det ut å følge Jesus i en tid som denne? Hvordan kan vi unngå å bli avventende og passive? Hvilke muligheter finnes? Hvordan kan vi fortsette å følge Jesus og være kirke for en tid som denne?

Mandag 30. mars kl. 20:00 vil Thomas dele noen refleksjoner omkring tiden vi lever i, og hvordan det kan se ut å følge Jesus i denne tiden. I Bedehuskirken ber vi og håper på at situasjonen skal være kortvarig, men samtidig planlegges det for at det kommer til å vare. Hva kan vi gjøre for å ha vokst litt i etterfølgelse når livet går tilbake til normalen igjen?

Mer info på FB-eventen

.