Fundament

Hvem er jeg? Hvor går jeg? Hvordan skal jeg komme dit? Dette er spørsmål som er viktige for oss å svare på hvis vi skal leve et liv med mål og mening. For unge voksne i dag er alternativene ubegrensede, og det er ekstremt viktig å ta tid til å stoppe opp og tenke gjennom noen av disse store spørsmålene.

Derfor begynte Bedehuskirken i januar et nytt kurs for våre unge ledere som henter Fundament. Fundament er utviklet av IMF Ung, og er et 6 måneders opplæringskurs for å hjelpe våre unge voksne å utforske hva ekte disippelskap er og hvordan dette former beslutningene vi tar. Ved å få en dypere forståelse av hvem Gud har skapt dem til å være, håper vi at dette kurset vil hjelpe våre unge ledere til å være bedre rustet til å ta disse livsavgjørende beslutningene.

Som en del av dette kurset vil deltakerne også reise til London for å bruke tid med M4 kirkeplantere og bli utfordret til å tenke på hvordan Gud vil bruke dem til å bygge sitt rike.

Bli med i bønn for våre unge ledere som er en del av denne prosessen. Be om at Gud skal avsløre sin vilje for deres liv og gi dem styrke til å følge ham, uansett hva han kaller dem til!