Lederteamet på bønneretreat

Bønn er viktig både for å spør Gud og for å lytte til Han. Lederteamet i Bedehuskirken skal til Omlid i Sirdalen på bønneretreat 1-2 september. Her settes det av ekstra tid både for å gi Bedehuskirken og alt hun er og gjør til Han, og for å høre hva Han sier. Det er ofte lett å bli dratt inn i mange saker som må løses, derfor skal det blir flott å få sett av tid til bønn, lovsang og fellesskap og ikke ha noen annen agenda en nettopp dette.

Lederteamet i Bedehuskirken består av Styret (Håkon Oma, Livar Haugland, Jofrid Vold, Ragnhild Hetland, Hans Fjellanger, Tom Rune Uglem og Jone Kalheim), Pulsteatem (Svein Arne Fasseland, Ellinor Aa. Jess, Cathrine Tjelta og Eivind Landro) og 4 stk fra Stabsteamet (Kjersti Landro, Gro Anita Nøkland, Torstein Bjorland og Thomas Rake).

Veldig fint om mange kan være med å be for ledelsen i Bedehuskirken; helt konkrete denne helgen, men også på mer jevnlig basis er det viktig å be for dem som leder!